05 March 2011

BENGKEL ETIKET SOSIAL DAN PROTOKOL

1st of all....my new "baju kurung moden"...satu-satunya baju kuliah berwarna biru yang saya ada...:)...kalau badan naik kompom baju ni akan menjadi hiasan di almari jerr..okey,,

bbalik kepada inti utama program BIG fasa 1 2011,,program ini telah berlangsung selama 5 jam. Mulanya program ini dijangka akan berakhir pada jam 4 petang..tetapi, oleh kerana terdapat sedikit kesilapan pada surat jemputan kepada penceramah, maka begitulah ceritanya...syukur la juga sebab kami habis awal dan boleh la rehat awal ^_^V.

dan apa yang menarik dalam BIG ini adalah barisan penceramah-penceramah yang didatangkan khas daripada Sekolah Menengah Teknik Keningau, Sabah. My idola Puan Siti Aisa Hj Maidin, pengetua kanan Jusa c Tekniken adalah salah seorang penceramah tersebut. she's still mcm 4 tahun yang lalu ketika saya masih bergelar pelajar tekniken. im so proud of you mdam! apa yang bestnya lagi, cg Soumun dan cg Diana (penceramah) mmg agak saya adalah bekas pelajar tekniken. im so excited!

keseluruhannya, ceramah ini memberikan saya banyak maklumat baru yang amat berharga untuk saya sebagai bakal CikGu....tq all...

amali fesyen dan dandanan..yang pakai baju formal tu guru pelatih Kent..yg dua baju pink tu pelajar tingkatan 5 seni kecantikan Tekniken. all the best to both of you...
sebilangan kecil peserta BIG.............
my table mate...behh....
suasana dewan sebelum big bermula....
me...duduk d meja makan sebelum amali etiket dan protokol meja makan..:)
tu haaa.......pengetua tekniken bersama cg soumun.....^_^V .....

No comments: